Hemma lagom till frukost .. .

HALLÅ! Praktik igår .. . För att sammanfatta det så gick det bra. Jag var där 2 timmar istället för 1 då Malene fortfarande är sjuk. Nu har en vecka av kursen gått - 1/4. Och vi har verkligen lärt oss skitmycket. Samtidigt som vi har jävligt roligt under tiden. På tal om roligt ..
Igår efter mitt och Mathildas skift så började vi dricka med Anton och Gis (Gis, Giz, Gil ????). Awesome som vanligt. Efter 1 öl, 1 blåbärsmartini, 1 junebug och lite ost (?) så hade jag fortfarande inte varit uppe och hämtat pengar. Gratis är bäst? När vi kom upp på rummet så fastnade vi är med "Marshall", Ian och Steve. Vi spelade ölspelet och körde "jag har aldrig". Dem åkte hem idag. Lite tråkigt tycker jag. När vi kom ner igen så hade Anton fått för sig att vi skulle dra ut med honom. Okej sa vi och hoppade in i en taxi. En halvtimme senare var vi inne på ett litet ställe med asjävlagrymma bartenders. Så vi var där och på ett annat ställe och hade ASROLIGT! Det var verkligen helt galet!
När vi kom tillbaks gick vi in till baren som ligger här på St. Christophers. Där träffade vi fler folk som vi känner. Det blev en massa shots, dans osv osv .. .
Vi avslutade som vanligt kvällen på Roxy. Var annars? Jag kommer dock inte ihåg någonting därifrån men jag var i vilket fall som helst hemma 8 i morse. Lagom? Jag gick direkt in och hämtade lite frukost. 3 klunkar te och ett bett av en rostemacka senare så gick jag upp istället. Frukost var ingenting för mig just då. Drog upp och la mig istället.
Idag är jag sjukt trött, bakis och allmänt kass. Om 2,5 timme ska jag ha praktik. Får se om det blir en eller två timmar ikväll. Blir nog kanon i vilket fall som helst. Så länge jag inte behöver göra 12 blåbärmartinis.



Anton och jag



Jag - Anton? Anton - Jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0