16:53

Hej!
Igår hade jag min praktik mellan 12 och 1 på kvällen. Det var verkligen skitkul! Det var fullt med folk på Roxy och jag fick en massa beställningar. De 3 killarna från Canada följde med oss dit och satt och krökade med dem andra. För mig blev det beställningar av både öl, vin, drinkar och vatten - och shots. Våra rumskamrater ville smaka på min superawesome shot som jag gjort tidigare på dan så dem beställde den. Det gjorde även Mathilda, Lina och Elina. Så jag hällde upp 3 jävligt snygga shots. Innan jag skulle sluta så gjorde jag en till mig själv också. Jag var ju tvungen att komma ifatt dem andra - till slut gjorde jag det också. Då blev en annan snubbe grymt sugen så jag gjorde 8 av mina shots igår. KUL!! För att skryta lite så fick jag en massa beröm igår, haha. Vet inte om jag förtjänade det men det var jävligt roligt i alla fall.
Efter mitt skift så sprang jag upp på rummet och bytade om. Sen åkte jag, Mathilda, Lisa, Elina, Ian, "Marshall" och Steve till O'neills i Chinatown. Det var riktigt kul. När det stängde så tog vi världens dyraste taxi tillbaks hem. Vi gick in på baren där vi vanligtvis käkar frukost. Där träffade vi bland annat våra lärare, shottade lite osv osv .. Sen gick vi till Roxy - som hade stängt - med John, Anton, Mike (våra lärare) och canadensarna. Där - aspackade - gjorde vi våra egna shots och gav till John. Jag tror att han hatade oss lite för det. Eller ganska mycket;) Sen hade vi en whiskeylektion med Anton. Krökade, rökade, blandade osv osv osv .. .
Det är alltid lika kul på Roxy efter stängning. Vi gick och la oss klockan 7 i morse. Våra andra rumskamrater var nog sådär nöjda över det. Till och med Birk låg och sov.
Halv 2 vaknade vi idag. Jag sprang ner till affären i flipflips och silkeskallingar och köpte en burk med pasta och kyckling. Inte helt fel. När jag sprang tillbaks igen så trillade jag i trappan och slog huvudet. Värdelöst. Men allt går väl att lösa med lite alkohol. På tal om det så ska jag stå i baren idag mellan 6 och 7. Awesome.




Birk



Mathilda, Jag och Ian

Mathilda och jag



"Marshall", Elina och Lisa

Lisa, Steve och Mathilda
 


Kommentarer
Postat av: z

hahahah, värdelös! därför springer man inte i trappan ;)

2010-05-09 @ 02:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0