Flairinglektion .. .

Hej!
Igår var jag och Lisa lediga så när Mathilda hade slutat så tog vi tunnelbanan till Westminster. Det första vi såg när vi kom ut var Big Ben. Maffigt! Den klockan är hyfsat stor. Det var verkligen grymt att se den live. Även om det låter ganska töntigt;) I så fall är det ganska töntigt att jag redan har tagit typ 20 bilder på telefonkioskar. Dem är ju jättefina! Sen gick vi och tittade på allt möjligt. Riktiga turister som tog foto av allt. Vi stannade och käkade på ett ställe som hette Garfunkel's. Jag käkade en Tropicana Pizza som var helt galet god. Kommer ni till London så rekomenderar jag starkt pizzan där. Annars blev det posing med lejon, fler fotografier osv osv .. .
När vi kom tillbaks så gick vi till Roxy. Där gick vi igång på öl och drinkar. Det är ju grymt billigt, så vad gör man? Man vill ju inte va kass;) Jaqline och Jeje fick för sig att vi skulle dra ut. Sådär sugen var jag på det. Men sen fick jag en jävla ide - gratis shots. Anton slängde ihop några blåa saker. Grymt GODA! Och efter det var man på topp. Vi tog en taxi till absolut-ingen-aning. Träffade någon snubbe - Phil. Det slutade med att vi drog med honom in på en klubb där han drog fram 4 stora kannor med supergoda drinkar. Mjau. Detta betyder att det blev en helkväll igår - igen. När vi kom hem så avslutade vi med öl på Roxy. Hemma vid 5 tror jag .. .

Idag var det grymt fint väder när vi skulle ha lektion med Dave. Så vi gick till en park och hade vår första flairinglektion. Det är fan svårt;) Hela handen är lila nu av blåmärken. Men det var grymt kul och jag längtar redan tills nästa gång vi ska ha det. Ska bli grymt kul att kunna:):)

Om en liten stund ska jag gå och ha min praktik. 2 timmar idag. Malene är sjuk så jag ska ta hennes pass också. Skitkul. Men jag är lite nervös ändå;) haha. Behöver jag ju verkligen inte va. Ska va med Anton (tror jag). Och så länge han inte sitter och käkar under hela tiden så har jag nog mitt på det torra.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0