Freepouring

Hej!
Igar hade jag min forsta praktik. Vi har 1 timmes praktik typ 4-5 dagar i veckan. Det var grymt lite folk igar mellan 8 och 9 nar jag var dar sa det blev inte manga bestallningar. Fick i alla fall gjort en Jimmy Hendrix och en Cosmopolitan. Borjar bli grym pa det har med Cosmo nu;) Men det blev en hel del tid over till att ova pa freepouring.
Idag har vi checkat ut fran rummet och kastat in vaskorna i ett bagagerum. Nar vi kommer tillbaks fran Roxy - vid 4 - ska vi checka in i ett nytt rum. Denna gangen verkar det vara i ett 20-mannarum. Tradet for alla andra, da jag har pratat i somnen varje natt hittills;) ha!

"Helena, jag tror att du pratar i somnen, annars vet jag inte varfor du ligger och pratar med dig sjalv pa natterna." - Birk

Nej, det har jag fan ingen aning om heller!
Klockan 12 ska vi ha lektion med Kiwi. Tydligen ska vi ha var forsta flairlektion. Haha, det  kan ju bli javligt intressant;) Om vi har i sonder ovningsflaskorna sa blir det en gratis drink - Kiwis losning pa alla problem.



Lisa och jag - freepouring pa Roxy




Kommentarer
Postat av: dajana

fan vad kuuuuuuuul! :D Ha det nu underbart :)

2010-05-05 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0