öiuyyofugyu

Hej!
Livet är så jävla traaaaadet. I alla fall när man hostar och snorar hela tiden. Värdelöst. Jag skyller det fortfarande på det jävla råtthålet som vi bodde i för några dagar sen. IT SUCKS. Men livet går vidare - skola, praktik och fest. Igår blev det en hyfsat lugn kväll. Eftersom att vi ska ha prov imorgon så försöker vi va schyssta mot varandra och beställa så många drinkar av varandra som möjligt. Att dricka är också en del av kursen;) Inget konstigt med det. Så det blev en del igår och sen gick vi till Belushis. Inte helt ovanligt. Blev ändå en tidig kväll. Var väl hemma vid 4tiden.
Idag har vi varit på Primark - jag, Mathilda, Lisa, Elina, Lina, Jennifer och Jaqline. Helt galen affär. Helt galet billigt. Jag kom hem med huuuuuuur mycket grejer som helst och ett troligtvis alldeles för långt kvitto. Det totala priset gick dock endast på 72 pund. Nu är vi hemma och har bara slappat. Finland kom in med 3 pizzor innan. Inte dåligt! Nu ska jag plugga drinkar. Imorgon har vi prov. Det ska nog förhoppningsvis gå ganska bra.
Nu hoppas jag bara på att den här jävla förkylningen ska gå över. Den är helt värdelös.

Annars - allting är skitbra, skitkul osv. Det regnar. Jag har inga pengar på mobilen (igen) osv.
Ha det kanon!

Bilder från gårdagen .. .



Mike



Elina



Finland och Dexter



jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0