19:26

Hej!
Jag har varit ganska dålig på att uppdatera nu några dagar. Men det har hänt förmycket, varit förmånga fyllor och ja, det är anledning nog. Vi går som vanligt i skolan 4 timmar per dag. Oftast hålls lektionerna av Kiwi inne på Roxy, men inte i tisdags och torsdags. I tisdags var vi vi Bombay Sapphire och lärde oss allt man borde veta om
Gin. Vi fick några flaskor och frukt att göra oss en egen drink på. Min blev verkligen asgod. Det kommer nog bli en del såna i sommar;) I torsdags så hade vi Phil på Roxy. Han lärde oss allt om lemonad, olika smaker, att hitta rätt balans mellan sött och surt osv osv .. Grymt lärorik lektion.
Efter lektionen med Phil så drog vi brudar in i affären och handlade en massa. Sen gick vi ner i köket på Roxy och bakade en tårta till Anton - han fyller nämligen år idag så vi hade fest för honom igår. På kvällen kom vi till Roxy vid 9. Där var grymt mycket folk. Vi sprang ner, hämtade tårtan och tände ljusen. Sen gick vi in bland människorna och sjöng Ja må han leva - på svenska. Anton blev asrörd och superglad. SKITKUL! Det blev verkligen världens godaste tårta också. Alla gillade den. Awesome.
Eftersom att jag är sjuk, bakis, trött osv så orkar jag inte skriva mer. Men kvällen igår var helt galen. HELT GALEN. Vi var på konsert i tisdags. Galet. I onsdags så jobbade jag faktiskt bara och sen gick jag hem och la mig astidigt - 00.00. Allt före 4.00 är tidigt här. Idag kom jag hem 7 i morse.
Ingen var särskilt taggad på lektionen idag så efter halva satte vi oss i sofforna och tittade på Coctail - filmen. Efter 20 minuter sov jag. Skönt eller;)

Men istället för att skriva mer så lägger jag ut lite bilder ..
Enjoy



Jag på Bombay Sapphire



Birk och brudarna på Bombay Sapphire



Lisa jag och Mathilda



Anton jag och CJ



John och jag



Anton Jon jag och Sid



Jag Sid och Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0