Shots med Anton

Hej! Idag började vi dagen med shots! Vi hade lektion med Anton och han är superduktig på shots. Vi skulle komma på och göra våra egna shots. Jag gjorde en med björnbär, jordgubbar och sloe gin. Den blev faktiskt asgod och snyggt skiktad. Efter några shots så fortsatte vi med att skikta coctails. Det blir ju verkligen så jävla mycket snyggare om man lägger ner lite längre tid på drinken. Vi avslutade lektionen med att gå igenom garnering.
Vi hade verkligen askul idag. Även om Kiwi är en kanonlärare så hade det varit kul att ha Anton lite fler gånger. Han är precis som Baloo. Älskar det!
När vi hade slutat så åkte jag och Mathilda in till Oxford Street för att shoppa lite. Vi var där i typ 3 timmar och hann med 4 affärer. Stabilt;) Jag kom iaf hem med alldeles för mycket - 3 par skor, en klänning och en tröja. Sjukt nöjd i vilket fall som helst :)
Nu ska jag snart gå och duscha och göra mig iordning. Ikväll ska jag ha praktik mellan 12 och 1, sen blir det utgång. Får väl se till att förkröka på Roxy först. Spriten är ju dödligt billig där för oss. Ska kanske göra några shots av min awesome blandning som jag gjorde innan. Kan säkert servera det till någon full jävel - kanske Kiwi;) Han brukar väl va på det mesta.

Allt är kanon.
Nu ska jag sätta mig på ett täcke på golvet och äta choklad med Mathilda och Birk.

ps. Vi har fått nya gäster i vårt 20mannarum. Så nu är det vi, 3 killar från Canada, 4 franska människor och självklart Birk.

Kommentarer
Postat av: z

du får ju fylla på ditt förråd med skor därhemma efter att du kastat en hel del ;)

2010-05-08 @ 12:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0