Praktik på Roxy

Hej!
Nu ikväll har jag haft praktik. Marlene var sjuk idag så jag tog hennes tid också. Fick alltså 2 timmar istället för 1. Det var verkligen skitkul! Jag fick en hel del beställningar. Dock var många av dem öl, vin eller vodka soda. Men det blev i alla fall en Long Island Ice Tea, en Tom Collins och en Caiprinha Raspberry. Det blev en hel del träning på freepouring med Anton också. Nu har jag äntligen lärt mig hur kassan fungerar. Det kan ju lätt vara en fördel. Men det är grymt svårt att se skillnad på pengarna här;) haha. Jag längtar tills imorgon nu! Då ska jag ha praktik igen - mellan 12 och 1 på kvällen. Efter det blir det troligtvis utgång. Får väl förfesta innan praktiken då;)

Men nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen. Är galet trött. Morgondagen kan bli hård så det är väl lika bra att vila ut lite. Haha. De nya sängarna är nog inga höjdare, för jag har grymt ont i ryggen. Får väl hoppas på att det går över. Ha det kanon, så hörs vi!




Min första drink på Roxy - Cosmopolitan
Detta var dock för några dagar sedan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ta det chill med festandet! Du kommer bli som jag annars ;) Det är bra att du lär dig något. På Elanders ser de fram emot afterwork med drinkar gjorda av dig..

2010-05-07 @ 14:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0