Forsta timmarna i London .. .

Hej!
Som jag sa tankte jag aka till London .. .
I natt blev det 3 timmars somn, eftersom att jag tillbringade gardagen pa Skansen. Alla alskar ju skansen? Morgonen borjade med att jag forsov mig duktigt. Men det som jag tankte hinna med pa 1,5 timme gjordes istallet pa 20 minuter. Starkt jobbat. 10 i 6 vaknade jag. Vi skulle kora 6!! Men det gjorde ingenting att vi blev lite forsenade. Det var inte mycket folk pa kastrup och det ar ju grymt latt att hantera flygplatser. Det gar inte att komma fel. Jag anlande till London Gatwick 09.35 (londontid). Eftersom att jag inte hade planerat hur jag skulle ta mig darifran till St Christopher's Inn (dar jag ska bo) sa blev det lite saaadar;) Men jag kopte en tagbiljett till London Bridge, tillbringade 20 minuter i en affar som verkade agas av en indisk pojke pa 13 bast. Dar kollade jag kartor. St Christopher's fanns inte med nagonstans. Nagon som kan forklara varfor jag inte hade tagit reda pa gatans namn?;) Men jag drog nagra varv runt Gatwick och sen tog jag taget till London Bridge. Efter ett litet panikanfall sa hittade jag en tant som visste precis vart jag skulle. Awesome sa jag och borjade traska ivag i regnet. Ja, det regnar. Det ser sa javla engelskt ut - alltihop! Kul. Pa vagen traffade jag en uteliggare. Inget konstigt med det. Bjod pa en cigg och snackade lite.
Nu har jag antligen kommit fram till St Christopher's Inn. Jag ar tydligen forst verkar det som. Do tradetl! Ingen javla favorit i repris nu. Jag tanker inte va ensam svensk - inte igen;)
I vilket fall som helst .. .
Jag ar framme, allt ar KANON, hon som star i receptionen ar supertrevlig, har luktar lite smutsigt (men efter Ndaga ar det ingen match) osv osv!
Jag har lite svart att forsta att jag faktiskt ar har, men det kanns sa javla bra. Nu langtar jag bara tills man far lite svenskt sallskap. Hoppas att ni har det bra hemma. Hors snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0