10:32

Hej!
Efter mitt inlagg igar sa gick jag over till Roxy. Dar traffade jag vara larare - Dave, Anton och John. Eftersom att jag var den enda som hade kommit sa blev det Chelsea - Liverpool och ol med lite andra manniskor. Sen kom det fler svenskar - en efter en. Nu har vi landat pa 10 stycken. Bara brudar. Det kan antingen bli skitbra eller skitdaligt;) Dagen bjod annars pa en massa ol, trevligt sallskap osv osv .. . Pa kvallen gick vi och kakade pa en thairestaurang som hade kunnat platsa i Hells Kitchen. Men det var helt okej;) Efterat blev det ytterliggare ett par ol och sen gick vi tillbaka till vart hostel. Jag kande inte att det var lage att bli asnitad forsta dan. Jag har gott om tid att bli det idag istallet.
Jag sov faktiskt forvanandsvart bra inatt. Vi har ett 8-mannarum och ett 2-mannarum. Jag sover i det stora. Mitt i natten kom det in en snubbe med ficklampa, lyste i nagra sekunder och sen gick han igen. Samma snubbe rakade ligga i en av sangarna nar jag stod och borstade haret i morse. AAAH. Radd jag blev eller;) Birk hette han. Trevlig.
Om en stund ska vi ga till Roxy och ha var forsta lektion. Det ska bli sa javla kul.

Sa allt ar med andra ord skitbra.
Ha det kanon. Uppdaterar sen .. .

Kommentarer
Postat av: Joanna

Usch vad avundsjuk jag blir!!!! ;)

2010-05-03 @ 12:26:12
URL: http://jnisula.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt att höra att allt är bra hittills. Hoppas lektionen idag gick bra. Jag saknar dig redan :) Kram

2010-05-03 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0